Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Matilda - 13 augusti 2012 19:47

Det här är antagligen den sista gången jag bloggar på den här sidan men jag tänkte bara säga att nästa allt är  klart nu på min ''andra'' blogg (den här helt och hållet likadan som denna fast jag bytt sida och tema.) nu försöker jag bara byta profilbild, om mig och få runda hörn på bilderna, men som sagt så får ni mer än gära fortsätta läsa min blogg på blogg.se och min blogg hittar ni här. Jag har även återställt allt på den hära bloggen t.ex utseendet till det ursprungliga, men jag hoppas att vi ses på blogg.se då!!


ps. denna bloggen kommer fortfarande finnas kvar i fall min andra slutar fungera eller om t.ex allt raderas där ifrån, denna är ju då som en dubbel kopia eller något, typ en ''back up'' ds.


det var allt för mig!


XOXO


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter Matilda och är en lite crazyy girl som älskar att fota,mode, djur, dansa, sport m.m! Enjoy!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha för ''Veckans..''?
 Veckans blogg
 Veckans länkbyte
 Veckans vill ha
 Veckans bild
 Veckans bloggläsare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards