Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Matilda - 8 augusti 2012 20:13

nu skall jag straxt stiga in i duschen och sedan kolla på lite film   

Imorgon ska vi iväg och shoppa och då skall jag bland annat leta/köpa mammas födelsedags-present och en Canon-kamera! jag hoppas att jag hittar en bra och ganska billig kamera! Jag vill verkligen ha en!!  

särskilt nu när vi ska på semester, för förra året med min nuvarande kamera blev det ganska dålig kvalite men den duger väl   


(till mamma vet jag redan vad hon ska få, det gäller bara att hitta det med   )


XOXO

Av Matilda - 8 augusti 2012 10:13

(Bild som jag tog med min mobil igår innan solnedgången.)


Tjenare mannen!
Nej men nu väntar jag på att Desperate Housewives ska börja men annars är det nog inget intressant att skriva, meennnn, vi hörs väl sen ;)


XOXO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter Matilda och är en lite crazyy girl som älskar att fota,mode, djur, dansa, sport m.m! Enjoy!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha för ''Veckans..''?
 Veckans blogg
 Veckans länkbyte
 Veckans vill ha
 Veckans bild
 Veckans bloggläsare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards