Alla inlägg under juni 2012

Av Matilda - 26 juni 2012 19:50

Hej! just nu sitter jag och kollar på rean, så att jag vet vad jag ska leta efter på fredag! medans jag väntar på att 90210 ska börja! tycker verkligen att det är en bra serie, har kollat på det sen första början :) (och ni som inte visste det så ska vi till köpenhamn då!)

Längtar verkligen! Jag är ute efter en fransväska, Lite coola linnen, en virkad frans väst, och ett par slitna shorts gärna med hög midja, vet någon var man kan hitta några sådana inom budgeten?

 Som det ser ut nu så har jag bara ett par shorts men de är lite stora och inte så snygga längre :/

Jag letar också efter en till stråhatt så att man kan matcha till olika outfits!


 


Har inte så mycket att skriva för tillfället men ni får ha en trevlig kväll så hörs vi förhoppningsvis av imorgon! :)


XOXO

Av Matilda - 26 juni 2012 16:34

Hej! Just nu sitter jag och myser i soffan på altanen med en kopp choklad och cakepops som jag har bakat!

(lägger upp bild och recept senare) det är ganska mysigt när man hör regnet hoppa på taket :) men synd att det har regnat HELA veckan..:( nu när det är sommarlov så tycker jag att det ska var soligt och varmt, känns verkligen inte som sommar när det är såhär..

Som tur väl är så åker vi till köpenhamn på fredag i 2 dagar!

Första dagen ska vi vara på tivolit hela dagen, älskar det där! ska tvinga min syrra att åka demonen med mig för hon ville inte förra gången men den var så kul att hon bara måste! hon är ju ändå 16 år haha..

Den 10 Juli ska vi till Stockholm i 3 dagar. Då ska vi även ta med chihuahuorna!

Vi ska shoppa hela första dagen tror jag...IGEN! och andra dagen ska vi till gröna lund och vara där från att det öppnar tills det stänger! fatta vad kul! jag ska åka ALLA 100000000000000 ggr, fast jag går inte nära fritt fall :s det värsta jag vet är att falla...haha, och den sista dagen ska vi på museum eller nåt, vet inte riktigt och vi byter kanske på den första och sista dagen. Vi får se!

Åh! just det ja, vi ska till Los Angeles i höst igen! längtar verkligen! Vi ska till Universl Studios för tredje gången :D, vi måste ju åka den nya transformers banan! den byggdes ju när vi var där 2011 så vi hann inte åka den tyvärr:(. och vi ska även till Disneyland för att åka karusellerna där och så, vi har varit där en gång innan när jag var liten men då hade dom inte så många karuseller :(

Men ska bli hur kul som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Sedan ska vi till Öland i någon vecka också!  Man får ju passa på att göra allt  nu när man har sommarlov.. eller vad säger ni?  Ska förstås sola och bada en massa också, man måste ju vila lite med..;)

    

Bild Tagen Av: Mig :)


XOXO

Av Matilda - 26 juni 2012 15:01

Heeej! Jag är heter Matilda och är en tjej på 14 vårar!

Jag är född den 6 maj i lilla blekinge.

Jag är svensk med släkt från Norrland, men har även en liten del Amerikanska i mig :) för jag har nämligen släkt i Californien, U.S.A (som jag besökt många ggr:Texas,N.Y,L.A) och släkt i Kroatsien. (min morbrors frus familj) så det positiva är att man bara behöver köpa flygbiljetter!


emmmhhmhmhmhm.. Jag är 166 cm tror jag, har inte kollat på länge ;) jag har också blont ganska långt hår och blåa ögon...typisk svennebanan... och som sagt har jag fyra hundar och en katt! 2 chihuahuor, en dobberman och en makishe?? ursäkta stavningen men vet inte hur det stavas, haha!

Jag kan visa några bilder senare på dom och mig (har tyvärr inga i lager just nu men kommer nog om några dagar)  ;)

Jag älskar utlandet och att åka på semester! men vem gör inte det..?


Just nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva men om ni undrar något så är det bara att fråga på!


XOXO Klara!

Presentation

Hej! Jag heter Matilda och är en lite crazyy girl som älskar att fota,mode, djur, dansa, sport m.m! Enjoy!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha för ''Veckans..''?
 Veckans blogg
 Veckans länkbyte
 Veckans vill ha
 Veckans bild
 Veckans bloggläsare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards