Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Matilda - 12 augusti 2012 13:04

Nu har jag skapat ett konto på Blogg.se och jag ska fortsätta min blogg där på grund av lite fel och störningar på bloggplatsen.se, så idag skall jag försöka sätta in alla mina gamla inlägg på rätt datum m.m så det tar ett några timmar/dagar att fixa det så bli inte för arga om jag inte börjat blogga på blogg.se än, så min nya blogg adress är pictureyourlifephotographically.blogg.se, ha de gött så länge!  


XOXO

Av Matilda - 12 augusti 2012 11:04

MorrN!

filmen var väl egentligen inte världens bästa men den dög väl för kvällen    några coola effekter fanns det ju   


 

(själva filmen då)


Förövrigt så ser vädret ganska bra ut och man får väl hoppas på att det blir varmt nog så att man ska kunna bada, men sån tur har vi nog inte   


annars blirre det nog att gå ner till den andra affären för att se om presenten finns där och så skall jag köpa lite ballerinakladdkaka och oreos, mums!   


sååååååååååååå vi får hoppas på att den finns där annars vet jag inte vad jag skall göra för det är ju bara 4 dagar kvar!!!!!!!!     då får jag verkligen leta upp något annat FORT som vinden  

men lixom VAAADDDD!!?!??!  


XOXO....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter Matilda och är en lite crazyy girl som älskar att fota,mode, djur, dansa, sport m.m! Enjoy!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha för ''Veckans..''?
 Veckans blogg
 Veckans länkbyte
 Veckans vill ha
 Veckans bild
 Veckans bloggläsare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards