Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Matilda - 5 augusti 2012 21:00

 


haha!!!!! Detta är den enda bilden som jag tog på väg hem från tingsryd som jag kunde ladda upp, (för den tog jag med min mobil)


Heeeeeeeeeejj! Idag glömde jag helt bort att blogga! jag ber om ursäkt jag skäms lite faktiskt..   men sedan kom jag på det och då tänkte jag att jag behövde byta design på bloggen också. Kanske inte världens finaste men jag vet faktiskt inte hur man gör designade bakgrunder,headrar och själva bloggen m.m..    så det här är så bra det kan bli??? men aja jag tänkte i alla fall tipsa om en jätte bra Bieber novell, för er som gillar att läsa sådant    själv tycker jag att den äger!!

så ni borde verkligen göra ett försök, den heter bieberfanfictions.blogg.se


Sedan det här med min lilla omröstning så är det inte många som har röstat men några har det och i ledningen med 100% så tycker ni som röstat att jag ska ha veckans vill ha!

och det tänkte jag ha på fredagar med början nästa fredag! 

och kläderna som jag hittar kommer från min mylovebasket.se !

Ha det gött! ;);)


XOXO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter Matilda och är en lite crazyy girl som älskar att fota,mode, djur, dansa, sport m.m! Enjoy!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha för ''Veckans..''?
 Veckans blogg
 Veckans länkbyte
 Veckans vill ha
 Veckans bild
 Veckans bloggläsare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards