Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Matilda - 7 augusti 2012 18:48

Det slutade äntligen regna! så jag cyklade ner till affären och köpte lide grejor, dock hittade jag inte någon bra film så det får bli att se på datorn eller kolla på någon gammal film jag har hemma   

Jag fick i alla fall chips,vindruvor,creme fresh,dipp,läsk,ostbågar,choklad och popcorn med mig hem, fast jag ska dock bara ha dippen och chipsen ikväll. Resten sparar jag    och några av sakerna är till mina föräldrar och min syrra, så glupsk är jag inte, haha!  


Ha en bra kväll nu!


XOXO

Av Matilda - 7 augusti 2012 15:33

Nu (om det slutar hagla) ska jag ner till affären för att köpa lite snacks och kanske hyra en film   

senare ska jag gå med Zlatan och Cindi, jag är tvungen att hjälpa mamma som inte kan gå för hennes fot är VERKLIGEN HELT  BLÅ!! och röd-svart lite här och var    den ser faktiskt ut som en blå fotboll med rödsvarta fläckar på typ...= VÄLDIGT SVULLEN, vi skulle flytta mitt skrivbord ner i källaren för att det tog för mycket plats i mitt rum som jag ville ha till annat, så vi kämpade med den ner för trappan mamma råkade glida med händerna och fick hela ''spetsen'' på foten.   


men aja jag hade lite tråkigt innan så jag redigerade en bild på mig som fick detta tema    


och jag hoppas verkligen att det blir sol den/dom sista veckorna så att man kan få njuta av de sista dagarna på sommarlovet! och då kanslke jag får smaka en ben&jerrys för första gången? det verkar typ som att jag är den enda i hela sverige som inte gjort det!?   


menmen, XOXO

Av Matilda - 7 augusti 2012 12:45

God morgon! Jag måste verkligen börja lägga mig och gå upp tidigare, eftersom skolan börjar snart och då kan jag inte precis lägga mig 02-03 på natten då kommer jag somna på lektionerna :/
men det är bra på helgen för då kan man sova till 12:00 som nu ;)
Jag har nog inte mycket att säga för tillfället, nu ska jag fitta lite vid datorn och sedan får jag se vad jag gör :P


XOXO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter Matilda och är en lite crazyy girl som älskar att fota,mode, djur, dansa, sport m.m! Enjoy!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha för ''Veckans..''?
 Veckans blogg
 Veckans länkbyte
 Veckans vill ha
 Veckans bild
 Veckans bloggläsare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards