Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Matilda - 4 augusti 2012 14:32

Just de ja! Jag glömde berätta att jag letar äntligen efter en systemkamera!
Men jag vet inte om jag skall leta efter en Nikon eller Canon :/
Det lutar åt en Canon men det är bara för att jag aldrig sett bilder som är tagna av en nikon... snälla kom med förslag och skicka gärna bilder tagna av en Nikon eller en Canon om ni har/vet några!! Jag är väldigt desperat! ;P
Skulle vara väldigt tacksam om någon gjorde det! Pleeeeeeeeeeeeeeaaaaaase!!


XOXO

Av Matilda - 4 augusti 2012 14:24

Nu har jag ätit lite fika (milkshake, kakor, m.m) och nu ska jag åka ner till affären sedan fota lite och sedan bara slänga mig ner i poolen! ;D


Tjarå!


XOXO :P

Av Matilda - 4 augusti 2012 10:48

(Två bilder från Eric Saade konserten i April.)


God morgon mina kära soffpotatisar!
Nu har jag precis vaknat ur min sköna dvala och jag skall straxt äta lite frukost, idag ska jag förhoppningsvis fota lite grejor om det blir bra väder men det ser ut att bli det i alla fall!
Senare idag ska jag också till affären för att leta efter presenter till mamma om jag inte hittar det jag letar efter får jag åka in till stan och kolla en annan dag ;) På måndag skall jag till bibblan också, jag skulle egentligen dit i måndags men då var vi ju borta :)


XOXO  ! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter Matilda och är en lite crazyy girl som älskar att fota,mode, djur, dansa, sport m.m! Enjoy!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha för ''Veckans..''?
 Veckans blogg
 Veckans länkbyte
 Veckans vill ha
 Veckans bild
 Veckans bloggläsare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards