Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Matilda - 9 augusti 2012 19:48

heeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjj! för några timmar sedan kom vi hem efter en kul shopping runda, jag fick bl.a med mig ett par jeans med mig hem, ÄNTLIGEN!,  som jag har letat efter ett par, visserligen ett par svarta jeans men jeans jeans är också bra!   dock hittade jag inte det jag letade efter till mamma så jag får leta någon annanstans  

dessa här är det:     

// Jeans från Gina Tricot

och detta är det jag hade på mig idag:

                             

 


Skor från Converse i L.A // Linne H&M // Shorts Forever 21 i L.A // Halsband New Yorker // Gammal väska // Blå Skinnjacka New Yorker.


Hörs imorgon    bara 15 dagar kvar...  


XOXO


Av Matilda - 9 augusti 2012 09:09

Good morning! Nu skall jag äta lite frukost och sedan göra mig i ordning, sen ska vi åka och shoppa!! :D

Ha det gött! ;)

XOXO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter Matilda och är en lite crazyy girl som älskar att fota,mode, djur, dansa, sport m.m! Enjoy!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha för ''Veckans..''?
 Veckans blogg
 Veckans länkbyte
 Veckans vill ha
 Veckans bild
 Veckans bloggläsare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards