Alla inlägg under juli 2012

Av Matilda - 25 juli 2012 16:36

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat idag men jag har helt enkelt glömt bort..ops!


Idag har det varit den varmaste dagen på hela året! :D och i poolen var det 30-32! :D så idag har jag bara solat,solat,solat,solat,ätit mjukglass,solat,solat,badat,solat,solat,badat,bada


t,badat,badat,badat!!      

Sommarens helt klart härligaste och chillaste dag! Hoppas det blir lika skönt imorgon :);)


Jag hoppas också att ni har haft en varm och härlig dag!


Har kommer några av mina favvo bilder jag tog, två av dom har ni redan sett men jag vet inte vilKa så jag lägger upp alla :P


(det ska vara vändas åt vänster ett snäpp, jag har glömt göra det :P)


XOXO

Av Matilda - 24 juli 2012 21:18

Idag kom äntligen min lilla hund på besök! han ska stanna i några dagar eftersom min syster som flyttat hemifrån ska till öland i några dagar med sin pojkvän   Hon har typ honom hos sig för att inte känna sig ensam när hennes pojkvän jobbar eller något? jag har ingen aning faktiskt, men jag har saknat han så mycket!! så när jag har skrivit färdigt detta ska jag gå med honom en sväng. Haha, vi har ju en till hane i huset och det blir alltid lite galet när han kommer över,Zlatan (som chihuahuan heter) vill ju alltid visa att det är hans revir så han reser ragg, och börjar morra m.m det tar tid innan han lugnar ner sig och förra gången Nasse (den andra hunden) var här (typ på min födelsedag..?) så började dom bråka och alla fick spel för man får ju inte tag i dom för dom hoppar runt och biter varann och råkar bita oss om vi försöker något..:O

Men en gång så blev det lite kul för då fick jag dra Nasse i svansen så att han inte skulle döda Zlatan, efter som han är mycket större än han, så han hängde och dinglade uppochner i min hand    det såg helt löjligt ut! haha xD


God Natt   


XOXO

Av Matilda - 24 juli 2012 11:48

Idag har vi tur med vädret, IGEN!      Jag ska strax pallra mig ner till affären för vi ska ha tacos idag så jag ska köpa lite tillbehör! mamma bad mig så jag ville va lite snäll      ( baktanke...hehe..    )

jag har kollat väderprognosen och det står att det ska vara varmt/soligt i några dagar nu! glad tjej nu vet ni!  


senare blirre det nog till att sola och bada, sååå härligt, jag har verkligen saktat att kunna göra det när det är sånt skit väder hela tiden  


Snart blir jag en brouuunnnnn svenne   


XOXO

Av Matilda - 23 juli 2012 20:55


 


Nu sitter jag och kollar på PLL ( Pretty Little Liars) det är en av de bästa TV programmen som jag följer!


Ni som inte har kollat på det borde verkligen göra ett försök!    Tidigare idag åkte vi faktiskt till havet! som tur väl var så höll vädret i sig och det var väldigt härligt att äntligen få sola igen!! Det har ju inte precis varit en solig sommar detta året :/  en stor tumme ner   Och det är ju bara en månad kvar av sommarlovet :'( ellar ''bara och bara'' men ni fattar ju vad jag menar? Det går så fort och man hinner inte göra något, särskilt inte när det är sånt dåligt väder det har varit hela sommarn, för då går det ju inte att göra något..


Men jag ville bara uppdatera lite om hur läget var, nu återvänder jag till PLL, och njut av sommaren så länge den varar! och ta vara på tiden!!


Vi hörs imorgon!


XOXO

Av Matilda - 23 juli 2012 12:39

Idag skiner solen och det är hur varmt som helst! Vi ska troligen ut till havet för att sola och bada, men vi får se om vädret håller i sig    Men här kommer lite fler bilder som jag tog igår   

                     


Hoppas alla får en varm och skön dag!   


XOXO

Av Matilda - 22 juli 2012 22:15

Nu är bilderna äntligen klar-laddade! det tog lite längre tid än väntat..:/

Men nu ska ni fånågra av dom! :)


             

Ni får dessa bilder nu och så lägger jag upp fler imorgon! Jag tycker att det är lite sent nu så jag säger god natt!

Hoppas ni sover sött! ;)  

God Natt! :)


XOXO

Av Matilda - 22 juli 2012 17:28

Snart ska ni få se alla fina bilder jag har tagit idag! Jag måste bara ladda in dom i datorn och sånt, så det tar lite tid,

sedan har jag några fina bilder på de ''snö'' täckta jordgubbarna     Men de är i mobilen så det blir lite krabbigare, men se dom ska ni få göra! 

Lite senare ska jag kolla på en till film    och till er som har frågat så tittar jag på alla online filmer på den här sidan! http://www.swefilmer.com så det är bara till att kika in om du vill se en gratis film någon gång   


Jag tänkte också lite random slänga in lite grejer som mer än gärna får flytta in i min garderob!


Nelly Trend - Ottoman Sweater hos Mylovebasket Ax Paris - Zebra Print Cross Tee hos Mylovebasket ASOS - ASOS PREMIUM Spiked Cuff Multi Pack hos Mylovebasket Only - Mirla Denim Shirt hos Mylovebasket Only - Rock Girls Cropped Top hos Mylovebasket Club L - Leo Cross Top hos Mylovebasket ASOS - New Love Club Galactic Sweatshirt hos Mylovebasket Marc by Marc Jacobs - Kate Leather Double Wrap Bracelet by Marc By Marc Jacobs hos Mylovebasket


Nu kommer det också en ny omröstning så nu får ni rösta på!   


XOXO!

Av Matilda - 22 juli 2012 11:54

God morgon!! Nu ska jag ska strax äta frukost och vi har tur idag för nu skiner solen och lite senare ska jag ut och fota!
Men jag vill verkligen ha en system kamera!! :@ jag har inte fått nån för det är för dyrt :( men nu ska jag minsann spara ihop lite pengar själv! :D och senare får ni se bilder på den fina tårtan vi åt igår!


Ha en solig dag!


XOXO !

Presentation

Hej! Jag heter Matilda och är en lite crazyy girl som älskar att fota,mode, djur, dansa, sport m.m! Enjoy!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha för ''Veckans..''?
 Veckans blogg
 Veckans länkbyte
 Veckans vill ha
 Veckans bild
 Veckans bloggläsare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards