Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Matilda - 2 juli 2012 21:21

Heeeeeejjjjjjjjjjjjjj!!!!   

Jag är så GLAD!! JUSTIN BIEBER KOMMER TILL SVERIGE DEN 22 APRIL!! 

Jag har väntat på detta väldigt länge för det har gått rykten om att han ska komma och nu kommer han!


Men man får ju vara väldigt snabb om man vill ha en biljett men man får ju hoppas på det bästa! jag håller tummarna! 

Men jag tycker synd om dom som inte får en biljett (även mig själv) för det finns så många belibers i sverige!

Men just nu kan jag inte sluta le! jag kommer vara glad och nervös ända tills efter konserten för då kommer jag vara ledsen för att det är slut...    


 


Om idag:

Idag har jag varit ute i trädgården och klippt gräs,ränsat och gjort det mkt finare m.m

och självklart har jag solat och badat också!    väldigt härligt!

och tomten blev mycket bättre!   


God Natt! jag ska inte sova nu men säger det i alla fall! 


XOXO


Presentation

Hej! Jag heter Matilda och är en lite crazyy girl som älskar att fota,mode, djur, dansa, sport m.m! Enjoy!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha för ''Veckans..''?
 Veckans blogg
 Veckans länkbyte
 Veckans vill ha
 Veckans bild
 Veckans bloggläsare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards