Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Matilda - 8 juli 2012 21:57

Heej! Idag har jag spenderat dagen med att fira min gamle farsgubbe som fyllde 50 år idag!!
Kl ett åkte vi till en lyxig restaurang och åt världens största snitzel! :)
Ca halv tre åkte vi hem för att sola och bada! Härligt ;)
Sedan bakade jag mina goda cake pops, en mängd med kaffe smak och en vanlig :D eftersom pappa älskar kaffe!
Vid sju åt vi pappas jordgubbstårta som vad så god! Då öppnade han också presenterna och bland dom fick han av mamma en resa till Los Angeles, och av mig två sittplatser till en match i Malmö! En bra dag!

(Jag har bilder att visa er men funkar inte, Asså jag får damp på detta nätet eller vad f*n det nu är,jag försöker ladda upp imorgon)

XOXO


Presentation

Hej! Jag heter Matilda och är en lite crazyy girl som älskar att fota,mode, djur, dansa, sport m.m! Enjoy!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha för ''Veckans..''?
 Veckans blogg
 Veckans länkbyte
 Veckans vill ha
 Veckans bild
 Veckans bloggläsare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards