Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Matilda - 1 juli 2012 18:27

Heej!

Tyvärr kunde inte jag blogga igår för något hade hänt med nätet..:/


Idag är det äntligen sol och ca 25 grader i skuggan! :D

så vi har varit hela dagen vid havet och mysigt! vi tog med pastasallad och jordgubbar med grädde till efterrätt! mumsigt :D

nu så har jag precis stigit upp från poolen och tagit en dusch, ikväll avgörs det ju vem som vinner!

jag vet faktiskt inte vilket lag jag vill ska vinna för jag hejar på båda och båda är sjuukt bra! :)


Idag hände det något konstigt med mig för jag har börjat gilla One Ditection! :O Det trodde jag ALDRIG att jag skulle göra, men dock så tkr jag att  en/två i bandet inte är så särskilt bra på att sjunga men denna låten som dom sjunger är väldigt bra! (jag vet att det inte är deras låt men dom sjunger bra i den!)http://www.youtube.com/watch?v=KyTRLocKx-Q



Hörs!


XOXO







Presentation

Hej! Jag heter Matilda och är en lite crazyy girl som älskar att fota,mode, djur, dansa, sport m.m! Enjoy!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Omröstning

Vad vill ni att jag ska ha för ''Veckans..''?
 Veckans blogg
 Veckans länkbyte
 Veckans vill ha
 Veckans bild
 Veckans bloggläsare

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards